Ανοίγει ο δρόμος για ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων Λέρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας,, Κάσου, Καρπάθου και Καστελλόριζου

Με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 25 Οκτωβρίου 2018 , για λόγους δημοσίου συμφέροντος ανατίθεται η αρμοδιότητα με Σύμβαση Παραχώρησης στη Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών 23 αεροδρομίων, για τη διερεύνηση των δυνατοτήτων ανάπτυξης τους

Σήμερα η διαχείριση της λειτουργίας των είκοσι τριών (23) αεροδρομίων μεταξύ των οποίων και αυτό της Καλύμνου, γίνεται με μέριμνα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.).

Τα 23 αεροδρόμια είναι:

Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Ν. Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου.

Στόχος αυτής της διερεύνησης είναι η προετοιμασία και κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπτυξης των ως άνω αεροδρομίων λαμβάνοντας υπόψη τα λειτουργικά στοιχεία τους καθώς και τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού τους.

Στα πλαίσια της διερεύνησης αυτής κρίνεται αναγκαία και η εξέταση εναλλακτικών σχεδίων αξιοποίησης, περιλαμβανομένων και σεναρίων Παραχώρησης καθώς και μέσω ανάθεσης Σύμβασης Αξιοποίησης με Σύμπραξη μεταξύ Δημοσίου και Ιδιώτη (ΣΔΙΤ)

Με την πρόβλεψη αυτή ουσιαστικά ανοίγει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση τους

Η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών μπορεί να υποβοηθηθεί από Σύμβουλο Ανάπτυξης και Οργάνωσης Μικρού και Μεσαίου Μεγέθους Αεροδρομίων, νομικό και χρηματοοικονομικό Σύμβουλο, εγνωσμένης εμπειρίας στο αντικείμενο